Blogger Layouts

TeLAh KU teMui CIntA kU...

Kasih hanya untuk mu...

Tarikh yang akan aku ingat sampai bila2 ialah pada 26.10.20**.. Tarikh nilah yang telah menyatukan aku dengan dia.. Sekarang aku serius syg sgt2 kat dia... Aku kenal dia pun sekadar nk tlg dia biasalahkan sebagai senior menolong junior... Sebab mak aku cakap, berbuat baiklah pada org tnpa mengharapkan balasan.. Sejak pertemuan pertama kali itulah aku dapat mengenalinya dengan lebih dekat..Mungkin Tuhan sengaja merancang pertemuan ini untuk aku mengenali dia dengan lebih dekat..(Mudah-mudahan Allah kekalkan hubungan ini.. Amin).. 

4 comments:

Amar Al-Bakhtiar said...

Alhmdulillah :)

Seputar nukilan hati adinda Muhamad Faris: Meneruskan kelangsungan cinta dan mencari damai pada hening fajar bukanlah suatu yang mudah. Ku doakan agar adinda dan pasangan baik-baik sahaja. InsyaAllah. Amen.


Unknown said...

Alhamdulillah... harap2 hubungan kawe terus berkekalan.... Kekanda Ammar.. doa kawe agar hubungan ni terus diberkati Tuhan.. Amin...:)


.: Si BungaKopi : . said...

amen tu rasanya utk kristian. roy upload la gmbar aweks.


Unknown said...

dh tu nk ckp apa...gmbr awek kan hang dh tahu


Post a Comment