Blogger Layouts

eRti "S" DalAm HiDuP kU...

Sejarah tercipta dalam hidupku pada tahun baru dimana destinasi cinta yang ku cari telah kutemui.. 1.1.2012 akan ku abadikan dalam diri ini dan akan aku dambarkan kenangan tersebut.. 
Akan aku semai huruf ”S” dalam diri ku untuk tahun baru ini.... Knp aku mesti memilih huruf “S”??? Kalau nak tahu, aku dan dia pakai baju berhuruf “S” untuk SUPERMAN..hehehe.. Kalau difikirkan “S” ni untuk apa ek.. Bila fikir balik barulah idea n nurkilan yang x seberapa tercipta untuk huruf “S”.. Bagi akulah huruf “S” ni adalah untuk perkataan:


Nilah bajunyer..:)


S=Saya
S= Sayang &
S= Setia untuk
S= Sidia
S= Selamanya


Walaupun perkataan itu x berapa best.. tp aku jer yang mengerti apakah perasaan ku sekarang untuk sidia…:) Kasih sayang umpama air mengalir sentiasa. Itulah hakikatnya kasih sayang yang subur dihati ku.. Kasih sayang bak bunga ditaman, harus dijaga dan dibaja.. Pastikan ia subur sentiasa agar harumannya dapat dirasai... 


SELAMAT TAHUN BARU 2012...

0 comments:

Post a Comment