Blogger Layouts

TugAS PEremPUAn Or Tugas LElaki.....



             Ni bukti yg sahih lagi nyata.. tgok sendirilah.. perempuan banyak duduk sajer.. aku lak ambil alih tugas perempuan jadi tukang dapur.... Btul ker perempuan kalau kat dapur mesti bnyak cakap dari banyak buat kerja????Rasa2 banyk mulut dr kerja kn..hahaha (just joking)..


            Perempuan kat luar sana jgnlah bnyak cakap dari buat kerja.. nanti x siaplah maskan kamu.. sepatutnya blh mkn mlm ni, di tunda lak mkn mlm esok. Pastikan kerja siap dahulu. Pastu kalau nak berbual, silakan berbual sampai pagi pun..hahaha..


           Org laki kalau nk pilih isteri, pilihlah yg x cakap bnyak tapi rajin masak kat dapur.. Org perempuan lak kalau nk cari suami, carilah org mcm aku..hahaahah

4 comments:

.: Si BungaKopi : . said...

orang perempuan masak xtangkap gambar..org laki 1st time memotong trus tgkap gmbar wat kenangan. huhuhu


Farezz said...

hahaha.. tp bila tgok dlm gmbr tu, aku yang memotong bukan perempuan.. kenyataan tu.. tgok kat malaysia jer.. sapa paling teror memask.. lelaki or perempuan???hehe


.: Si BungaKopi : . said...

istri memasak hanya utk suami..jadi chef utk suami je..


Faris Bella said...

kalau isteri malas mcm mn...hahaha


Post a Comment